måndag 3 februari 2014

Tack Påni!

Jag vill inleda dagens inlägg med att tacka bästa och underbaraste Påni (jeennyandersson.blogspot.se) för den nya fantastiska designen av denna bloggen. Hon har gjort ett fantastiskt jobb och den representerar verkligen mig! Tack!

Idag blir det inget vidare långt inlägg, har inte hunnit få så mycket tankar och funderingar idag utan har gjort en massa nytta istället.
Började dagen med 40min rask promenad med alla hundarna. Sen blev det frukost! Idag blev det hallon och banan smoothie och ett glas med annanas och tranbärssoppa, det satt riktigt fint och är lätt att få i sig på morgonen. Sen blev det ut och hänga av mitt förbannade jävla bakhjul som hade bestämt sig för att bli platt. Men som tur är har min lillasyster världens bästa pojkvän så han kunde fixa det (igen). Så innan lunch var jag även tvungen att stiga på min fina gröna fara (cykeln) och tuta ner till AutoExperten efter en ny slang. Är förövrigt deras nya stammis ;). Sen hem och börja med lunchen eftersom jag hade lovat Simon att han skulle få lunch när han hämtade hjulet.
Efter lunch blev det lite lugnt och stilla i soffan fram tills det var middags dags. Käkade och gick sedan upp på mitt rum för att vara duktig och starta upp resterande av min träning också. Vi kör lite mjukstart på träningen som bestod av situps, rygglyft och lite diverse hantel övningar som jag har googlat.

Imorgon blir det jobb på Björkenäs 8.30-14 och det blir den gröna dit och hem. Känns skönt att börja komma igång och jag hoppas att det kommer ge resultat.
På torsdag är det dags för vägning igen.

Over and out.

2 kommentarer:

  1. Kul att du gillade designen! :) bra med träningen skulle med behöva ta igång med det, men jag är ju lite för lat för det haha

    SvaraRadera
  2. Jättefin design och bra jobbat med frukosten:) däcket vill jag inte ens kommentera;))/ sofie

    SvaraRadera