torsdag 6 februari 2014

Dag 7 + dagen som gått

Jodå, vägde mig imorse precis som bestämt. 92.5 stod vågen på. Alltså 0.8kg ner den första veckan. Jag är väl ganska nöjd, även att jag gärna hade gått ner ännu mer så är det rimligt.

Imorse så kom mamma in och väckte mig strax innan halv 7 och sa att jag fick ta hundarna eftersom dem var tvungna att åka och möta upp och släppa in saneringsfirman i mormors lägenhet.
Det blev en lite stressig morgon men jag hann med allting och hann öven ta cykeln till jobbet.
Eftersom jag skulle till stallet efter jobbet så var jag tvungen att klämma in min promenad på lunchrasten. 30 min är endå bättre än inget.
När jag hade slutat blev det cykeln hem. Åt lite middag och åkte sen till stallet.
Det var helt fantastiskt att klättra upp och få rida Bravo igen. Det är en stor häst så det är ett rejält träningspass.
Nu har jag även kört 30 min träningen här hemma så jag är ganska nöjd.
Har insett att dem dagar som jag både ska jobba och rida kommer jag att få vara nöjd med en 30min promenad på lunchen. Men som sagt, 30 min är bättre än inget!

Nu blir det sova så jag orkar upp och jobba imorgon.

Over and out

1 kommentar: