tisdag 4 februari 2014

Lång dag

Idag har det blivit en ganska så lång dag.
Jag fick i mig en smoothie på banan och hallon, lite annanas och tranbärssoppa och så ett litet kumminknäcke (tack sofie).
Jag cyklade iväg till jobbet strax efter 8, när jag väl hade jobbat några timmar blev jag tillfrågad om jag kunde gå kvar till 15.30. Och självklart ;).
Cyklade hem efter jobbet och fick nylagad mat. Idag fick jag fullkornspasta, skinksås och blomkål (tack familjen för att ni överlever min fullkornspasta).
Efter det så lät jag maten trilla ner en stund och sedan blev det promenad med Sessan och Joy.
Idag blev det en tur till pressbyrån för att köpa cigaretter. Turen tog en dryg timme i högt tempo.
Nu har jag dessutom tränat ikväll också och ikväll hade jag koll på klockan när jag tränade och det blev en halvtimme. Körde samma träning som igårkväll trots träningsvärk.
Så idag är jag fantastiskt nöjd och ligger och försöker varva ner för lite sömn.

Orkar tyvärr inte skriva något långt inlägg ikväll eftersom jag e trött.

Men kan uppdatera om att jag tror jag skiter i Emanuel från och med nu. Han har inte hört av sig sedan i Lördags. Så bollen ligger hos honom.

Over and out!
Kisses and hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar