lördag 8 februari 2014

Fredag+Lördag

Jo, jag vet faktiskt att jag inte skrev något igår men har varit väldigt trött.
Började jobba klockan 8, blev cykel till jobbet och sen vid 16.30 cyklade jag ner till modehuset för att träffa en gammal vän och fika med honom. Det var såklart lika trevligt som vanligt.
Det blev tyvärr ingen promenad igår eftersom regnet vräkte ner när jag väl gick på lunchrast. Men jag cyklade till jobbet och sen till modehuset för att sedan cykla hem. Så jag tyckte väl att det var ganska okej endå.
Det blev en lugn och skön kväll hemma sen.

Idag så tog jag lite sovmorgon. Käkade sen en äggmacka och drack ett glas oboy till frukost (fullt tillåtet på helger).
Gick sedan en långpromenad på 50 min med vovvarna vid 13, käkade lite risgrynsgrötmed kiwi till lunch och åkte till stallet. Och satan vad jag har pysslat i stallet. Har gjort mycket nytta och även tagit en tur på "lille" Bravo. Fantastiskt rolig häst att rida, men idag va han väldigt spännd och tittig. Brallade lite och hittade på lite allmänna bus, men det är roligt när de händer saker. När han väl gjorde vad jag bad honom om så gick han jätte fint.

Förövrigt så bjöd Johan upp mig på öl ikväll. Men jag vet inte, konstigt nog är jag inte ett dugg sugen. Brukar absolut inte ha ngt emot att spendera tid ihop med Johan. Vi vet vart vi har varandra och så, vi har alltid fantastiskt trevligt och roligt men jag är inte ett dugg sugen. Förstår egentligen inte varför, jag har jue skitit helt i dedär med Emanuel och allt så. Vilket borde göra att det inte stör mig ett skit att träffa Johan.
Normalt sett brukar jag aldrig vara så särskilt seg på att träffa killar men just nu så händer det absolut ingenting på den fronten. Iofs så har jag heller inte försökt träffa ngn heller.

Älskade lilla Påni fyllde år igår så grattis till henne.
Troligen blir det krök med henne nästa helg, ska bli roligt!

Nu blir det snart sova så jag orkar gå och sen köra lite styrka också imorgon.

Over and out!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket, ja vi får se om det blir något. Men det tror jag nog! :)

    SvaraRadera